--2-- Oferta-ISO_SSM MURES


   
 
Home Contact Abonare Mobil

 arata telefon , arata mobil
 arata email
            CAUTA

 PFA MANISOR CONSTANTIN
vineri, 03 Mai 2024 | 9:23
 
 


Despre noi

Oferta ISO_SSM

reclama

  Oferta ISO_SSM

fileadmin/template/random_images//header_img_2.jpg

Servicii

Oferta MANISOR CONSTANTIN

Mănisor Constantin PFA serviciu extern de prevenire si protectie, abilitat de ITM Mures in baza noii legi L319/2006 , va ofera urmatoarele servicii :

„ Evaluarea Riscurilor de Accidentare si Imbolnavire Profesionala ”

Intocmire documentatie SSM ( protectia muncii )

Asistenta lunara , pretul porneste de la  50 lei / luna si difera in functie de numarul de angajati, complexitate, riscuri, specificul activitatilor si presupune:

  • Verificarea efectuarii instructajului periodic pe baza tematicii intocmite si completarea fiselor de instruire individuală.
  • Efectuarea instructajului introductiv-general a noilor angajați, precum și întocmirea fișelor de instruire individuală.
  • Monitorizarea functionării sistemelor si echipamentelor de protectie.
    Evidenta echipamentelor individuale de protecție.
  • Participarea la evenimentele deosebite ce pot apare (controale sau accidente).
  • Realizarea masurilor dispuse de catre inspectorii de munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor.

Deoarece preturile difera in functie de numarul de angajati, locuri de munca , specificul activitatii , etc. contactati-ne pentru a va face o oferta personalizata.    

 

 

 

Dosar SSM – protectia muncii

 

Intocmire documentatie „ protectia muncii ” , ceruta de Legea Securitatii si Sanatatii in Munca  L 319/2006 ( Dosar SSM ).

Evaluarea factorilor de risc de accidentare si imbolnavire profesionala reprezinta etapa de baza in vederea constituirii documentatiei SSM . Documentatia ( dosarul ) SSM cuprinde:

  • Elaborarea de Instructiuni Proprii tinand cont de particularitătile activitătilor unitătii/intreprinderii precum si ale locurilor de munca / posturilor de lucru.
  • Elaborarea planului de prevenire si protectie pe baza lucrarii de evaluare a factorilor de risc.
  • Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire si stabilirea periodicitatii adecvate pentru fiecare loc de munca , asigurarea informarii si instruirii lucratorilor.
  • Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul intreprinderii si/sau unitatii.
  • Stabilirea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor, corespunzator functiilor exercitate, care se consemnează in fisa postului cu aprobarea angajatorului.
  • Identificarea echipamentelor individuale de protectie necesare pentru posturile de lucru din intreprindere si intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de prevenire si protectie , conform Hotararii Guvernului nr. 1048/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea de catre lucratori a echipamentelor individuale de protectie la locul de munca .
  • Elaborarea decizilor interne de organizare a activitătii de securitate si sanatate in munca impuse de lege.

 

Protectia Muncii – Asistenta lunara

Servicii lunare in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca  SSM (protectia muncii) oferite de MANISOR CONSTANTIN :

  • Instruirea conducatorilor locurilor de munca privind organizarea activitatii de securitate si sanatate in munca la nivel de societate.
  • Verificarea efectuarii instructajului periodic pe baza tematicii intocmite si completarea fiselor de instruire individuala;
  • Efectuarea instructajului introductiv-general a noilor angajați, precum si intocmirea fiselor de instruire individuala.
  • Actualizarea programului de instruire-testare.
  • Actualizarea documentatiei concomitent cu modificarile conditilor de lucru, cu introducerea de noi utilaje si cu modificarile legislative.
  • Cercetarea accidentelor de munca ce au produs incapacitate temporara de munca;
  • Informarea angajatorului asupra deficientelor constatate in timpul controalelor efectuate la locul de munca si propunerea de masuri de prevenire si protectie.
  • Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre inspectorii de munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetării evenimentelor.
  • Furnizarea si evidenta echipamentelor individuale de lucru si protectie.

 

IMPLEMENTAREA SISTEMELOR DE MANAGEMENT INTEGRAT

CALITATE, MEDIU, SECURITATE ȘI SĂNATATE ÎN MUNCĂ

SR EN ISO 9001/2008; SR EN ISO 14001/2005; SR EN ISO 18001/2008

 

Evaluarea initiala

 

  • Compararea sistemului actual de implementare a sistemului de management cu cerintele standardului de referința SR EN ISO 9001/2008; SR EN ISO 14001/2005 și SR EN ISO 18001/2008
  • Identificarea elementelor tehnico-organizatorice si a practicilor curente;
  • Identificarea procedurilor neconforme fata de cerintele standardului implementat;
  • Identificarea resurselor umane si materiale existente;
  • Identificarea sistemelor de inregistrari si evidenta existente.

        

Proiectarea/Reproiectarea sistemului de management integrat

 

 

  • Planificarea sistemului de management integrat
  • Stabilirea politicii sistemului integrat calitate-mediu- securitate si sanatate in munca
  • Stabilirea obiectivelor calitate, mediu, securitate si sanatate in munca
  • Identificarea aspectelor de mediu si a riscurilor de accidentare si imbolnavire profesională
  • Evaluarea aspectelor de mediu și a riscurilor
  • Identificarea aspectelor de mediu semnificative
  • Stabilirea programului de management de mediu si OHSAS
  • Identificarea cerintelor legale si alte cerinte pentru toate sistemele
  • Stabilirea programului de operatii si activitati asociate aspectelor de mediu si a riscurilor identificate
  • Intocmirea planului pentru situatii de urgenta si capacitate de răspuns
  • Intocmirea programului de audit, planului de audit si raportului de audit
  • Stabilirea actiunilor corective si preventive

  

Întocmirea documentatiei

 

  • Manualul sistemului integrat calitate-mediu- securitate si sanatate in munca

 

  • Controlul documentelor
  • Controlul înregistrarilor
  • Audit intern
  • Tratarea produsului neconform
  • Acțiuni corective
  • Acțiuni preventive
  • Identificarea aspectelor de mediu
  • Identificare cerinte legale si alte cerinte
  • Competenta, constientizare, instruire
  • Evaluarea conformării cu cerintele legale si alte cerinte
  • Identificarea riscurilor de accidentare si imbolnăvire profesionala
  • Reactualizarea fiselor de post

      

Instruirea personalului

 

  • Instruire cu cerintele SR EN ISO 9001/2008
  • Instruire cu cerintele SR EN ISO 14001/2005
  • Instruire cu cerintele SR EN ISO 18001/2008
  • Instruire cu politica sistemului integrat, obiectivele sistemului si aspectele de mediu identificate
  • Instruire privind utilizarea formlarelor si tinerea sub control a documentelor

 

Implementarea sistemului integrat

 

  • Audituri interne sub supravegherea consultantului în vederea depistarii neconformitatilor si problemelor de implementare existente;
  • Verificarea utilizarii inregistrărilor
  • Control operational
  • Verificarea respectarii procedurilor
  • Identificarea neconformitatilor
  • Stabilirea de actiuni corective si preventive

                        Audit de precertificare

 

  • Efectuarea unui audit intern al sistemului integrat implementat.
  • Finalitatea acestui audit este un raport cu recomandari finale.
  • Imbunatatirea sistemului

Acordarea de asistență la auditul de certificare

 

  • Asistenta permanenta pe tot parcursul procesului de certificare
  • Obtinerea certificarii

fileadmin/template/random_images//header_img_1.jpg

Sitemap

 


 
 
CONTACT PFA MANISOR CONSTANTIN

 arata tel , arata mobil
 arata email
 
reclama
powered by AAZ.ro © 2011 | Contul meu | Ajutor | ANPC | Creati-va propriul magazin virtual pe aaz.ro

 
X